Thursday, October 6, 2011

OH ~ SHOCK : FOTO BEBERAPA SAAT SEBELUM KEMATIAN STEVE JOBS TERSEBAR!



Berita kematian pengasas Apple memang sangat menggemparkan dunia.  Berita ini dengan cepat menjadi berita popular saat ini mengalahkan berita mengenai Ayu ting ting. Berita ini diterima pada pagi hari 6 Oktober 2011 dari salah satu media iaitu washingtonpost.com.

Disitu dijelaskan bahawa pengasas Apple Steve Jobs meninggal dunia pada hari Rabu 5 Oktober 2011 di usia 56 Tahun. Penyebab utama kematian pengasas Apple  ini memang belum diketahui dengan jelas tetapi khabar angin kuat mengatakan bahawa Steve meninggal kerana penyakit kanser pankreas yang dideritainya selama ini. Khabar angin ini memang ternyata masuk akal kerana beberapa bulan yang lalu Steve bercuti sebagai CEO Apple kerana dikhabarkan mengalami gangguan kesihatan.

Kami mendapatkan foto sebelum Steve Jobs meninggal dan juga perbezaan sewaktu steve masih sihat dan sedang sakit, foto-foto seperti berikut:





Foto ini dibawah diambil sekitar tahun 2011 yang lalu, kemudian kita bandingkan dengan foto Steve Jobs yang diatas ketika Apple melancarkan produk iPad 2 tahun lalu.



Gambar dibawah diambil beberapa bulan setelah Steve mengundurkan diri dari CEO Apple.  Disitu Steve benar-benar terlihat sangat kurus sedang menuju ke keretanya.




Banyak yang merasakan Steve hanya kurus biasa tetapi sebetulnya Steve sedang sakit dan menghidap kanser pankreas. Gambar berikut ini adalah gambar beberapa saat sebelum Steve meninggal dunia!:

Ada banyak yang mengatakan foto tersebut diubahsuai tetapi ketika ini ternyata sudah bahawa Steve memang benar-benar sedang sakit parah yang mengakibatkan kematian dirinya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...