Monday, September 19, 2011

OH! CREATIVE : LAGI BARANG2 PELIK


Setiap hari melakukan rutin yang sama adalah sangat bosan. Bosan yang amat2. sekali-sekala ubah cara hidup menarik juga. Bagaimana kalau dah terikat? Tak boleh ubah gaya hidup? Mungkin anda boleh ubah peralatan yang anda gunakan hari2.

Adakala dapat baru memang mengujakan. Tapi bila semakin lama semakin bosan juga. Tapi apa salahnya mencuba dari terus moyok je. Bila kita ada arang baru, dah tak sabar nak pergi kelas ke keje ke pada hari isnin. Betol tak? Baru beli Ipad.. tidakke anda dah ketar lutut menanti hari kerja. Nak tayang barang baru la katakan

nampak sedapp

kini lelaki tidak malu membawa patung lagi

boring menanti.. tidooo time

jean pampers,segak anak ayah

kerusi meja mau guna?angkat sajela

duduk sorang blh, berduapun boleh

lambat tunggu roti? ini ade!!


tiada lalat tak ku delete..haha

saya bukan pembunuh!! ini jeket kulit

sape nak cookie nenek buat..comel sarung tangn nenek

yang mana untuk gula.mana untuk garam?


tuliskan saje nota atas butter..bukanla..notepad

pandai mak hias..tapi mana cukup

air batu bertatahkan belian..kompom kaye

alang-alang main api.. zoro sajelahh

Anda mungkin juga meminati:

OH! COOL : ROLLTOP ( BKAN LAPTOP)


KOmpom ramai orang ada laptop kan?
Maklumle, main cc mahal,
baik beli lappy 1 dan berokband.. boleh on9 sokmo..
kan??


tapi camner kalu ada rolltop?
Apekah rolltop?


camnie la lebih kurang rupenye?

macamana ianya berfungsi?



Mungkin dalam perancangan lagikkot

Bagi admin takde yg mustahil bila bercakap pasal teknologikan?

semuanya mungkin,, Kalaulah dapat tv 4d..perghhh

OH! FAMILY : ISTERI AKAN DATANG

Sekadar share ahaja..admin tak kata apa-apa tau.. Kalau terasa yerla kot..hehe

 kalau dahulu isteri sangat taat pada suami..takut dan hormat.. Sesuai dengan masa itu lelaki lah yang bekerja, cari rezeki, beli semua pakai dan minum. Isteri menzahirkan terima kasih dengan menggembirakan suami bila penat bekerja. Orang kata.. win win la jugak..Sebab zaman dahulu sangat kurang kerjaya untuk wanita

 isteri hari ini? kebanyakannya sudah pandai menuntut hak masing-masing. Maklumlah, sama-sama bekerja. Kalau bernasib tak baik. isteri kerjayanya lebih dari suami.


zaman akan datang? perempuan semakin bekerjaya.. no komen...harap wanita kena sedar..setinggi manapun darjat kamu di mata masyarakat.. selagi kamu jadi isteri seorang suami..taat dan patuhlah...

pesanan ikhlas..admin

OH! FAMILY : Apa perlu isteri buat untuk suami kalau hendak pergi shopping?



Ingatkan bayi je yg kne jaga time shopping..rupenye suami pun kne juga..^^

OH! THUMBS UP :HOW TO USE ELEVATOR WITHOUT STOPPING

Katakan anda dalam keadaan tergesa-gesa.. Dari tingkat 12 mahu turun ke tingkat bawah sekali.. Tapi setiap tingkat kena berhenti-henti sebab ada orang nak turun jugak.. Mesti rasa panas hati kan?? Apa kata gunakan teknik nie!!


cubalah sendiri!!

OH! WEIRD : BARANG YG BOLEH DITEMPAH MELALUI ONLINE

Jom kita tengok perniagaan dan barangan on9 yang ada menjual pelbagai benda..kalau berminat leh tengok amazon ke,, e-bay ke,, paling senang mudah.com..

Ada barangan i-phone?

memudahkan mereka berjambang nak minum air
boleh berbual sambil tunggu air sejuk

mengeratkan hubungan kekeluargaan
bangun tidur terus ada sarapan menunggu

boleh jadi golfer yang hebat
tak perlu bimbang nak simpan mana ikan

tak perlu penat2 pusingkan roll doh

OH! KREATIF : BARANG YG MEMANG SANGKA TIDAK MUJUD

Dalam mengejar arus kemajuan teknologi, kita sentiasa mencari jalan untuk memudahkan kerja seharian. Seandainya mampu semuanya mudah semudah mudahnya..takde yang tak mudah melainkan yang termudah. Fuhh..

ADMIN  banyak mempamerkan produk-produk yang hebat dan unik dalam blog nie. Rasanya kalau ADMIN berniaga banyak yang laku nie..Hehehe..Tapi nanti-nantila.. sekarang gile berblog lagik.. hehe

Kat bawah nie adalah beberapa produk yang mungkin anda tak sangka ianya wujud tapi memang ada..

 garpu dan pemotong pizza di sekalikan.. memang kreatif lah..tak jumpe lagik nie
 alat melindungi tangan supaya lebih selesa.. Menggunakan fabrik suar dalam lelaki..terhasillah bende nie
 kalau rasa pandrive panas boleh titik skit dan buleh mengluarkan bau wangi..hmm
 pemegang aiskrim con.. takut tangan kotor pegang con aiskrim? apa kata guna ini..hehe
 kucing selalu kacau buat kerja.. ada meja khas untuk kucing kesayangan anda.. tak rugi
 terlalu pentingkan kebersihan?gunakan pemegang alat tandas nie..selamat...
pembersih mulut sambil bercukur dan boleh elakkan mulut tercedera..



JADI^^...? pilihan anda ialah?...

OH! SHOCK :Coklat Terbesar Di Dunia : 12 000 Pound

Mereka berjaya membuat cokelat seberat 12 000 pound (5.44 Tan) semalam.Coklat ini mempunyai dimensi 21 kaki panjang dan 3 kaki lebar. Untuk menghasilkannya 1200 pound almond, 5500 pound gula, 2000 pound serbuk susu,1700 pound mentega coco dan 1400 pound chocolate liquor telah digunakan. Adakah anda penggila coklat? Aku kalau dapat Toblerone versi gergasi, aku akan ambik masa seminggu nak habiskan. Kalau dapat coklat ini mungkin setahun kot?





Laporan asal MSNBC

OH! SHOCK : BABAK ZIZAN HINA RASUL DALAM FILEM HANTU BOCENG





SEPERTI sudah menjadi trend untuk mempromosikan filem terbaru di pawagam oleh penerbit-penerbit filem tanah air.

Bila keluar filem baru, pasti ada saja perkara sensasi yang muncul atau cuba ditimbulkan agar filem tersebut mendapat perhatian atau melariskannya.

Sifirnya mudah, bila ada isu yang menjadi kontroversi, maka orang ramai akan berpusu-pusu ke pawagam menyaksikan filem tersebut kerana ingin tahu apa yang kontroversi sangat tu?

Tapi dalam filem Hantu Bonceng lakonan pelawak terkenal, Zizan atau lebih dikenali dengan nama Zizan Raja Lawak, salah satu babak yang menjadi kontroversi di dalam filem terbaru lakonannya ini bukanlah taktik promosi, tapi Admin rasa memang betul-betul menghina Islam.


Salah satu babak yang dilakonkan secara jelas menghina Rasulullah SAW apabila Zizan menyebut "Ashaduanna Muhammadar Syaitan" yang membawa maksud "Aku naik saksi bahawa Muhammad itu Syaitan"

Sama ada terlepas pandang, tidak faham, atau sengaja cetuskan kontroversi untuk melariskan filem tidak dapat dipastikan. Apa yang jelas, kita bimbang jika ia menjadi ikutan anak-anak muda.

Berhati-hati, perbuatan, niat, dan lafaz boleh menyebabkan gugur shahadah dan terkeluar daripada Islam.


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/09/babak-zizan-hina-rasul-dalam-filem.html#ixzz1YKTcfTP7

OH! LAWAK : CARA2 MEMBIKIN CERMIN MATA CYCLOPS (X-MEN)

Jangan kata korang tak kenal hero hensem ni. Dalam citer xmen last man standing diala mati paling awal sekali..eheh

Coolkan ada spek mata yang hebat macam Cyclops nie. Dah la hensem, ada lazer..warna merah lagik.. Kalau tunjuk kat awek mesti kagum gile.,

Kalau tak kenal sape dia Cyclops inilah rupenye



dan kalau nak tau cara dapatkan spek mata sehebat ini, ADMIN  rasa kosnya tak sampai 30 ringgit..

ni dia.

.
.
.
.
.


.
.
.
.
.


.
.
.
tadaaaa..dah jadi..jom lazer orang di tengah bandar..mesti ramai orang jeles..yeyyy

OH! THUMBS UP : COKLAT CAWAN BUATAN SENDIRI^^

Kalau ada rezeki nak panggil anak-anak jiran makan ke.. apa kata gunakan teknik nie.. Lepas semua orang makan KFC,,dengan mee hon goreng. mesti cuci mulut dengan aiskrimkan? Kalau nak isi dalam mangkuk biasa tak canggih arr.. Apa kata guna teknik nie..hehe

Bahan yang diperlukan adalah belon dan jarum, Coklat pekat untuk di jadikan mangkuk.. OK?







camne?tengok gambarpun dah faham kan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...