Friday, September 23, 2011

OH! LAWAK : Maaf Papa... Rooney Xdapat Balek :(





Tooot2...tooot2... Panggilan datang, dengan segera aku mengangkat..

P= Pakcik
R= Rooney

P: Hallooo sapeni?
R: Papaaaaaaaa..ni Rooney la!
P: wahhhhhh Rooney! apakabar anakku...balek beraya x?
R: huhu maaf papa..arini Rooney dgn kengkawan raya kat sini jer..
P: Laaa napelak??
R: Pak Fergie xbagi balek...huhu
P: alaaaaaaaa abes xkn nak suro papa buka dan beraya sorang2???
R: emm maaf papa...memang xdapat balek..ada urusana dengan kegkawan ni..
P: Emmm ko ni..lupa daratan la,dah berjaya pon xingat Malaysia dah..huk3
R: Xpelaa papa..semalam papa tgk x Rooney maen?
P: Ko maen pelacur mana lagi ni?
R: Bodohlah papa ni..maen bola la..lawan Arsenal...menang 8-2 tu hahaha!







P: yeke???? wahhh seb bek la uma papa xde astro..lau x da lame papa jerit tanpa henti ni! hehehe
R: tahu xpe papa..rooney dapat hat trick lagi tau hahaha
P: wahh tahniah2..terubat sikit hati ni walaupun ko xbalek...
R: Thanx u papa!!
P: Takyah nak papa sangatlah..k lah..aku nak men meriam ni...
R: kenapa lak nak men meriam? papa minat arsenal ke?
P: kalau aku maen setan merah, kira aku menyambut sekali kedatangan setan yang dibebas dari ikatan ni..maklumlah dah Syawal ni..kenalah beringat sikit~
R: papejela.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Papa!!
P: Zahir jer..ko dari dulu xpenah menang lawan kebatinan aku...
R: vavi tol..huk3 k da..chowwwww
P: papai....muahhhh selamat hari raya gak..
R: kbai

Sedih lagi...masih xbalek anak2ku tahun ni~ :( huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...