Friday, November 4, 2011

OH~{SHOCK} : LAIN YG MINTA LAIN YG KELUAR




MADRID - Seorang lelaki terkejut saat dirinya hendak mengeluarkan wang di mesin ATM. Bukan kerana jumlah wang yang membuatnya terkejut, melainkan dikejutkan oleh kehadiran seekor ular yang keluar dari mesin ATM.

Kejadian ini bermula saat pagi hari, lelaki tersebut singgah untuk mengambil wang di mesin ATM milik Bank Caja Madrid di Llodio, Alava, Sepanyol.

Setelah menetapkan jumlah yang diambil, dirinya menekan tombol-tombol sesuai dengan nominal wang yang akan diambil. Tiba-tiba saja seekor ular keluar dari tempat keluarnya wang dari mesin ATM tersebut. Demikian diberitakan Euro Weekly News, Khamis (3/11/2011).

Lelaki separuh baya itu terkejut bukan kepalang. Untungnya, dia berhasil mengambil wangnya, meskipun ular itu cuba menyerang. Kemudian dia melaporkan kejadian itu kepada pihak polis.

Dengan bantuan dari manager bank, polis pon berhasil menangkap ular berbisa itu. Ular berbahaya itu terperangkap di tempat penyimpanan wang ATM.

Polisi tidak menutup kemungkinan bahAwa seseorang mungkin sengaja meletakkan ular itu, hanya untuk melawak. Tetapi, melihat lingkungan sekitar, mungkin juga ular tersebut memang tersesat.
(faj)

http://international.okezone.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...