Wednesday, November 9, 2011

OH~FAKTA : TAK PERNAH DENGAR NEGARA MALAYSIA (SOMALIA)

ADMIN F2JL : MALAYSIA sebentar tadi baru je menang dlm perlawann bola sepak dengan thailand 2-1.....ok bangga..

Pastu aq check2 jap kat blog terjumpa berita nih..ingat lagi x sal kematian jurukamera bernama yg ditembak mati aritu?...ha..SOMALIA punya penembak merapu aritu x pernah DENGAR NAMA MALAYSIA di dunia nih....

HAAAA???....x PERNAH DENGAR??...ABIS TUH KEMAIN LAGI KITA DI GAHKAN BAHAWA MALAYSIA SUDAH MENJADI ANTARA NEGARA PALING TERNAMA DI MATA DUNIA...HA..NIH RASA DAH CAM KNE TIPU..



----------------------------------------------------------------------------------



Kerajaan Somalia hari ini mengeluarkan laporan lengkap mengenai kematian jurugambar warga Malaysia, Noramfaizul Mohd Nor yang diserang hendap.
Antara yang berada dalam laporan tersebut ialah kekeliruan kumpulan-kumpulan pejuang membezakan bendera Malaysia dengan Amerika Syarikat.
“Kumpulan-kumpulan pejuang di Somalia tidak pernah dengar nama Malaysia. Dan sentimen anti Amerika (Syarikat), sangat tinggi di sini. Kami (kerajaan Somalia) sudah mengeluarkan garis panduan dan amaran mengenai sentimen anti Amerika Syarikat.
Tetapi pihak Malaysia berkeras mahu mempamerkan bendera Malaysia kerana misi ini adalah misi publisiti politik negara mereka.” Jelas jurucakap kerajaan Somalia.

----------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...