Thursday, November 3, 2011

OH~{COOL} : CRAZY DESIGN MOUSE

1. Mouse Kereta
Perhatian bagi para pencinta kereta, sekarang andat dapat "surfing" di web dengan lesen rasmi replika kereta kegemaran anda dengan Road Wireless Mice ($ 44,95). Mouse ini memiliki resolusi 800 dpi untuk meningkatkan ketelitian dan ketepatan, fungsi lampu (dengan on / off switch untuk menjimatkan bateri), dan bahkan nombor siri VIN individu sehingga anda boleh mendapatkan hakmilik pendaftaran dan gelaran, seperti kereta yang sebenarnya.

mouse mobil
2. Mouse Tubuh Seksi
Bagaimana boleh bekerja dengan komputer yang pernah menjadi pengalaman sensual? Dengan Pat-Says-Now Body Optical Mouse ($ 29,90) anda akan menyentuh dan bergerak di sekeliling tubuh montok mengenakan pakaian mewah sepanjang hari (^_^).

mouse tubuh seksi
3. Mouse Dunia Warcraft
Apa itu World of Warcraft tanpa mouse WOC ? hal tersebut menginspirasi pembuat periferal game SteelSeries untuk menciptakan SteelSeries World of Warcraft Mouse ($ 99,99) untuk 11 juta pengguna setia.

wow mouse
4. Mouse Anti-Bakteria
The IOGear's Germ Free Wireless Laser Mouse ($ 11,99) dilapisi dengan Titanium Dioxide (TiO2) dan Silver (Ag) nano-partikel senyawa, yang menggunakan dua mekanisme untuk menonaktifkan enzim dan protein untuk mencegah spektrum yang dapat memperluas bakteria, virus, dan cendawan dari bertahan di permukaan mouse. Telah diuji dan terbukti efektif terhadap penyelesaian mikroba berbahaya pada permukaan terpencil, mouse yang sangat baik untuk suasana di kawasan perubatan, perpustakaan, sekolah dan komputer kegunaan umum pada umumnya.

mouse anti-bakter
5. Mouse yang dapat dicuci
Jika mouse anti-bakteria tidak membuatkan anda merasa cukup bersih, cuba Belkin Mouse yang dapat dicuci ($ 17.69). Dengan rekaan kedap air, sehingga mouse boleh dicuci dan dapat bertahan dari tumpahan air dan anda dapat mencuci tangan bersama-sama mouse di bawah air yang mengalir. Kotoran, makanan, cairan, kuman, bakteria - semua dapat segera dicuci dengan sabun dan air.

mouse di cuci
6. Mouse Jari
Mouse jari ($ 10,50). Ini adalah mouse jari buatan Jepun yang dapat dipasang ke jari telunjuk anda dan menggunakan sensor optik untuk menjejaki menunjuk - ibu jari-roda bertindak sebagai remote juga. Mouse super-kompak dan dimaksudkan untuk digunakan dalam keadaan sempit - anda bahkan dapat menggunakan paha Anda sebagai permukaan mouse, menarik bukan?

mouse jari
7. Keypad Mouse
Mouse AKP-170 ($ 19,99) adalah Optical Mouse yang menawarkan pengguna notebook desktop dan keperluan fungsi penuh, keypad numerik eksternal dalam bentuk yang kompak. Berfungsi sebagai keypad numerik dan sebagai mouse optik itu memiliki fitur flip yang luas dengan penutup atas yang lutsinar dan tambahan roda untuk memudahkan navigasi web. Mouse yang inovatif dan portable, jelas direka untuk kegunaan profesional.

keypad mouse
8. Mouse Hati
Rasakan cinta dengan setiap klik dari Pat-Says-Now Red Heart Computer Mouse ($ 45,99). Mouse inovatif dengan bentuk hati yang sangat cantik.

mouse hati
9. Mouse Hamburger
Ini adalah salah satu burger di Deskop yang tidak akan meniggalkan sisa-sisa cebisan burger ke keyboard - Mouse Hamburger ($ 19,95). Rekaan ergonomik yang nikmat memiliki jaminan sehingga tiga juta klik, mungkin satu juta lebih dari yang anda perlukan dalam hidup anda.

mouse hamburger
10. Mouse Bambu
Dapatkan mouse mesra alam yang disaluti dengan Bambu. 3BTN Eco-Friendly Mouse ($ 16,73). Elegan untuk eksekutif, praktis untuk setiap orang. Untuk tangan kanan atau kiri digunakan, dengan teknologi penderiaan optik.

mouse bambu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...